kredyt na samochód

Pojazd w Norwegii, prawo jazdy, przepisy, pomoc w naprawie

Moderator: Moderatorzy

1piwko
Posty: 77
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 1:36 am
Lokalizacja: Kristiansand
Gender: None specified - None specified

Re: kredyt na samochód

Postautor: 1piwko » pn maja 19, 2008 8:26 pm

Cichociemny pisze:Zauwaz ze Banki wymagajom iles tam lat pobytu w norwegi, som jednak firmy finansujace ktore lejom na to.


Dokladnie, tydzien temu targowalem jeden samochod. Forhandler chcial mi zalatwic billån i interesowal go tylko personnr. i moje 2 ostatnie pensje. Wystarczy troche poszukac i nie ma probl z kredytami na auto: elcon, santander itp bardzo latwo dostac kredyt jezeli oczywiscie ktos umie sie dogadac przynajmniej po angielsku.

Awatar użytkownika
Cichociemny
Posty: 99
Rejestracja: ndz maja 18, 2008 3:35 am
Lokalizacja: Stavanger
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Re: kredyt na samochód

Postautor: Cichociemny » czw maja 29, 2008 12:56 am

Grabcia pisze:jak to jest z tymi odsetkami od kredytów - mozna je potem odpisać od podatku itp.?


28% odsetek zwrucom ci na podatku.
Dostajesz takze zwrot za dojazdy do pracy i bramki. Lecz wklad wlasny stanowi tutaj 12800nok rocznie. Wszystko powyzej tego oddadzom.

barbarka
Posty: 13
Rejestracja: pn lip 07, 2008 4:35 pm
Gender: None specified - None specified

Re: kredyt na samochód

Postautor: barbarka » śr lip 16, 2008 10:13 pm

Witam.Mam pytanie piszecie ze macie po kilka lub po kilkanascie miesiecy pobytu i bez problemu dostaliscie kredyt.Napiszcie moze w jakich bankach i z jakim wkładem własnym,bo sam jestem zainteresowany kupnem czegos nowego.Ale jak narazie to mi wszedzie odmawiaja.Mam 13 miesiecy pobytu.Dzieki...........

Awatar użytkownika
puddle
Posty: 2410
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 12:03 pm
Pochwał: 1
Lokalizacja: K-w/Toruń/Sandnes
Gender: None specified - None specified

Re: kredyt na samochód

Postautor: puddle » czw lip 17, 2008 9:49 am

9 miesiecy
0% wkladu wlasnego - auto nówka sztuka
Nordea
"Nadzieje na jut­ro są at­rakcyj­ne, póki dziś nie stało się wczoraj. " W.F.

paulinaemiliaemilia
Posty: 9
Rejestracja: czw sty 17, 2008 1:55 pm
Gender: None specified - None specified

Re: kredyt na samochód

Postautor: paulinaemiliaemilia » czw lip 17, 2008 11:02 pm

do puddle czy moglibyśmy wiedziec czy okres kredytowania jest większy od okresu Twojego pozwolenia na pobyt-pracę? czy nie było to brane pod uwagę?

Awatar użytkownika
puddle
Posty: 2410
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 12:03 pm
Pochwał: 1
Lokalizacja: K-w/Toruń/Sandnes
Gender: None specified - None specified

Re: kredyt na samochód

Postautor: puddle » pt lip 18, 2008 8:25 am

pozwolenie mamy do wrzesnia (pan sie tylko zapytal czy bedziemy przedluzac i czy nie bedzie problemow ) a kredyt na 5lat. Ale podchody robilismy kilka razy...w koncu w akcie desperacji wyslalam zapytanie przez strone nordea.no wypelnilam formularz Søknad om Billån z tej strony Billån (trzeba kliknac link Søk om billån)..za dwa dni zadzwonil pan z Oslo - dopytal o szczegoly - ile nam zostaje na zycie po oplatach itp...Spytal czy jestesmy w stanie wplacic 10% -ale jesli nie to ok (tylko oprocentowaniejest ciutke wyzsze wtedy) poprosil o skany umow o prace i tyle :shock: ...nie bylismy w banku wogole...mailem mi przyslal decyzje ...poszlismy do dealera - zamowilismy samochod...przy odbiorze podpisalismy umowe kredytowa i wsio :ok: ...a teraz grzecznie placimy raty :strach: :lol:

Za pierwszym razem w Nordea nas olali, w innym oddziale kazali przyjsc na rok, w kolejnym mowili o conajmniej 3 latach pobytu (co jest niezgodne z prawem), Elcon poprosil o 35% wplaty wlasnej...
"Nadzieje na jut­ro są at­rakcyj­ne, póki dziś nie stało się wczoraj. " W.F.

barbarka
Posty: 13
Rejestracja: pn lip 07, 2008 4:35 pm
Gender: None specified - None specified

Re: kredyt na samochód

Postautor: barbarka » ndz lip 20, 2008 11:14 pm

A jestes w tym całym rejestrze podatkowym.Bo z tego biorą info o twoich dochodach.Ja po ponad roku jeszcze niejestem tam uwzględniony.I z tym wiąze sie problem.

Awatar użytkownika
puddle
Posty: 2410
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 12:03 pm
Pochwał: 1
Lokalizacja: K-w/Toruń/Sandnes
Gender: None specified - None specified

Re: kredyt na samochód

Postautor: puddle » pn lip 21, 2008 8:22 am

nie :mrgreen: nie jestem bo w zeszlym roku pracowalismy tylko dwa miesiace :mrgreen: a wczesniej nigdy w Norwegii...kredyt zalatwialismy zanim przyszlo rozliczenie za 2007...
..polecam chodzic, pytac i tak do bólu :ok:
"Nadzieje na jut­ro są at­rakcyj­ne, póki dziś nie stało się wczoraj. " W.F.

Awatar użytkownika
Kamila K
Posty: 497
Rejestracja: wt lip 24, 2007 11:14 am
Lokalizacja: Drammen
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Re: kredyt na samochód

Postautor: Kamila K » pn lip 21, 2008 1:48 pm

jak widac co miasto, co bank, to inny obyczaj :?:
i badz tu madry :help:
dobrze ze jest forum, przynajmniej dodaje odwagi w walce :wiwat2:

barbarka
Posty: 13
Rejestracja: pn lip 07, 2008 4:35 pm
Gender: None specified - None specified

Re: kredyt na samochód

Postautor: barbarka » śr lip 23, 2008 12:38 am

niestety po tych wszystkich odmowach,zaczynam sie obawiac.Ze albo te wszystkie pozytywne posty to ŚCIEMA albo ja mam takiego pecha..

Awatar użytkownika
puddle
Posty: 2410
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 12:03 pm
Pochwał: 1
Lokalizacja: K-w/Toruń/Sandnes
Gender: None specified - None specified

Re: kredyt na samochód

Postautor: puddle » śr lip 23, 2008 8:17 am

My tez sie zalamywalismy a auto bylo nam potrzebne na gwalt - przy 3 dzieci...i nagle ni z gruszki ni z pietruszki dostalismy kredyt :)
"Nadzieje na jut­ro są at­rakcyj­ne, póki dziś nie stało się wczoraj. " W.F.

Awatar użytkownika
Kamila K
Posty: 497
Rejestracja: wt lip 24, 2007 11:14 am
Lokalizacja: Drammen
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Re: kredyt na samochód

Postautor: Kamila K » śr lip 23, 2008 8:31 am

Barbarka,
idz do deleara, wybierz samochod i popros go o zalatwienie formalnosci. Mysmy kupili autko po 8 miesiacach pobytu, kiedy bylismy jeszcze na rocznym pozoleniu. Bank DNB odmowil nam kredytu, ale jak poszlismy do deleara i zaczelismy rozmawiac o konkretnym aucie to on wszystko zalatwil. A nie bylismy jeszcze w rejestrze podatkowym.

Powodzenia :ok:


Wróć do „MOTORYZACJA”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości